دانشجوی مشروط
وبـــــــ ســـــایت انجمـــــن مهنــدســی نــــرم افـــــــزار دانشگــــــــاه پیــــــام نـــــــور کرمــانشـــــاه
مهندسی نرم افزار پیام نور ورودی 90/91
به وب سايت انجمن علمي مهندسي نرم افزار خوش آمديد

 اهل حالم من

مژده ام گم شده است

روزگارم خوب نيست


جيب خالي دارم 

ذره پولي

بند انگشت عقلي

دوستاني دارم بدترازعزرائيل

درسهايي بدترازتلخي زهر

وکلاسي که دراين دانشگاست

هيچ وقت بر پا نيست 

جنب دستشويي ها

جنب آن سلف خراب

که وقتي ميگذري از پيشش بوي گند فاضلآبش... چه بگويم...

بنده دانشجويم 

هيکلم ني قليان ، چشمهايم کم سو

کله ام هم کم مو

درس کفاره من

من عذاب راهردم 

درميان جزوات مي بينم

ترس از مشروطي ازپس خطم پيداست

همه فکروتوانم پي تحصن شده است

جزوه هايم رامن وقتي مي خوانم 

که امتحانش رااستادگفته باشدفرداست

برگه تقلب را من در اين جيب مبارک دارم از پس غفلت استادانم

اهل درسم من؟!

پيشه ام بيکاري،علافيست

گهگاهي جيم مي شوم ازتوي کلاس

مي روم توي حياط

پشت آن ديوار راست 

ميکشم نقاشي

پاي آن کاج بلند

خواب گذراندن واحدها مي بينم

چه خيالي...چه خيالي،افسوس...

مي دانم

خوب مي دانم آخرترم 

بازهم کارمن 

زاري ودربه دري است.



"وبلاگ های شخصی>href="http://matrook.samenblog.com">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : <-TagName->،


)
یک شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ساعت  


درباره وبلاگ


<-مهندسي نرم افزار دانشگاه پيام نور->

مدير وبلاگ : <-احسان نظري->
پيوندها
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 131
تعداد آنلاین : 1

http://nedanedaneda.persiangig.com/saatdaneshga.swf

هدايت به بالاي