اندر احوالات یک وبلاگ دانشجویی (پیر ما گفت . . .)
وبـــــــ ســـــایت انجمـــــن مهنــدســی نــــرم افـــــــزار دانشگــــــــاه پیــــــام نـــــــور کرمــانشـــــاه
مهندسی نرم افزار پیام نور ورودی 90/91
به وب سايت انجمن علمي مهندسي نرم افزار خوش آمديد

 

پیر ما روزی هنگام وبگردی و رهایی از دنیا و ما فیها به وبلاگی رسید بسیار حرفه ای اعضا و بامزه مطالب و باحال یوزر-فرندلی!!!!!
بر سر در آن نوشته بودندی :" مهندسی نرم افزار کرمانشاه 90/91" و بر ته آن نوشته بودندی "تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانشجویان مي باشد" .
پیر ما را خنده در بگرفت که این چگونه بلاگ است که در آن اثر از احوالات دانشجویان چنان دانشگاهی به آن کمالات و کراوات (!) همی نیست ؟ و در آن نامی به جمع ادمین یاران پیوستی و با سرعتی سرسام آور پست همی کند و رحم به پست های گذشته که ایکی ثانیه بیشتر نیست بر بلاگ جا خوش کرده اند همی نکند . . . که ده تا ده تا پست همی کند از عجائب و غرائب موجودات سخت پوست! پیر ما را خنده همی در بگرفت که خویشتن نتوان نگاه داشتی و قهقهه سر دادی و عربده ای بکشیدی و بیهوش بیوفتادی . . . 
از صدای نعره ی پیر مریدان و مباشران و معاونان و متاوعان گرد او جمع آمده که پیر ما را چه رفته است . . . 
بیت : ای دریغا پیر با فرهنگ ما / شیخ ما و شوخ ما و شنگ ما . . . 
که یکی از ایشان5 بلاگ را بدیدی و چون خود از اعضا بودی برای هدر نشدن و نرفتن آبرو ( که چون آب حو به جوی باز همی نگردد . . . ) آن را بست!

**************

چند روزی همی بگذشت و شیخ را یاد به وبلاگ مذکور افتاد و بر اثر آن همی برفت تا دیگر بار آن را بجستی و به کلیکی درون آن پریدی که پیر را دسترسی به ای-دی-اس-ال همی بودندی . . . 512 مگ!
و بدیدی که "محمد ناصری" متعادل تر پست همی گذارد و "نیکی گیتی نبرد"6 عنوانی به نویسندگان پای ثابت همی پیوسته و پست های باحال را یکی پس از دیگری درگیر همی گرداند7 و "احسان نظری" نیز ناامیدانه دست و پا همی زند بلکه بتواند اندکی از شاخ بازی صرف شده را Satisfy (!)8 نماید به جهت حفظ آبرو9  . . .

**************

دیگر بار که پیر به وبلاگ سر بزدندی آن را سوت و کور و خالی از سکنه (که بلکه حتی متروک!) یافتندی و با خود فکر کردی که :" اکنون دانشحویان بر سر امتحانات نیم ترم همی کوشند و یکی بر سر خود و دیگری بر سر کتاب همی کوبند از جهت خر زدن . . . که بسی حای خوشحالی ست که دانشجویان همزمان درسخوان و باحالی می باشند و از این دست انسان ها کمتر پیدا همی شود."

**************

دیگر بار 10 پیر به وبلاگ آمدی و آن را سوت و کور یافتندی و بر صفحه ی نظر بدهید ( که پیر همیشه آن را چت رومی به غایت باحال همی یافتندی) بر یکان یکان پست ها آخرین نظر را "احسان نظری" یافتندی و آخرین پست را که از ادمین همی بودندی راجع به هدر (که هنوز به شکل دلخواه در نیامده بودندی)11 همی بدبد و نظرات آن را مانند ایستگاه مترویی سوت و کور در مرکز شهر نیویورک12 (!) یافت.

پس پیر ما را این حالت خوش نیامد و بسیار بگریست و وی را وقت ناخوش گشت . . . >>>



"وبلاگ های شخصی>href="http://matrook.samenblog.com">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : <-TagName->،


)
یک شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ساعت  


درباره وبلاگ


<-مهندسي نرم افزار دانشگاه پيام نور->

مدير وبلاگ : <-احسان نظري->
پيوندها
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 131
تعداد آنلاین : 1

http://nedanedaneda.persiangig.com/saatdaneshga.swf

هدايت به بالاي